mensen

  • |

    Review Iduna

    Ik heb onlangs een reiki behandeling (healing) gekregen van Sarah. Tijdens de sessie voelde ik hoe mijn rug helemaal warm werd. De energie begon weer te stromen. Het was een diepe aangename warmte die precies op de juiste plek zat. Zelfs na de behandeling bleef het gevoel nog prettig nagloeien. Iduna Hobbema – Arnhem

  • |

    Review Antionette

    Ik maak regelmatig gebruik van de diensten en kwaliteiten van Sarah die veel verder gaan dan alleen een healing. Ze werkt aan opruimen wat stagneert, energie weer laten stromen. Dat gaat laagje voor laagje en heeft tijd nodig. Ze voelt daarbij bijvoorbeeld kou, boosheid, vermoeidheid. Ze ziet beelden of hoort een stem. Ik voel soms…

  • |

    Review John

    Ik ben John, 73 jaar oud en woon in Oosterhout.  Ik had bijna 2 jaar lang last van mijn achilles pees. Via een echo onderzoek bleek dat ik een gedeeltelijk gescheurde Achillespees had. De gebruikelijke therapieën hielpen niet. Toen op een zaterdag Sarah naar mijn groenten tuin kwam kijken, zag zij dat ik nog steeds…