Reading paard

Wat is een reading?

Vanuit een afstand mag ik meekijken met dier en mens. Bij paarden kijk ik in eerste instantie mee op afstand. Meekijken betekent dat ik op telepathische wijze contact maak met het paard. Gedachten worden rechtstreeks uitgewisseld tussen mij en het paard. Het paard geeft in woorden en beelden door wat er op dat moment speelt. Dat kan gaan over hoe het rijden verloopt, over het contact (of gebrek daaraan) met zijn eigenaar, of over de jeugd en vorige eigenaren van het paard.

Pijnen op lichamelijk en geestelijk vlak kunnen aan het licht komen. Vaak wordt de eigenaar gespiegeld door het paard — dit komt naar voren in woorden en beelden. Van deze informatie maak ik een verslag, dat ik vervolgens met de eigenaar bespreek. Vanuit dat inzicht kan een healingtraject gestart worden — zowel voor paard als voor eigenaar.

 Je kunt ook kiezen voor losse sessies.

Wat kan een reading voor je doen?

Je gedrag beter begrijpen: waarom je paard angstig of boos is, waarom hij zich terugtrekt of moeilijk contact maakt.

Inzicht krijgen in lichamelijke ongemakken. Soms wijst een reading erop dat een paard pijn of spanning voelt. Indien de healing dit niet kan oplossen, kan gericht de dierenarts worden ingeschakeld.

Een reading fungeert als emotionele spiegel: het paard laat zien hoe hij reageert op de energie, emoties en leefstijl van de eigenaar.

Verbeterde communicatie tussen jou en je paard: het paard geeft aan wat hij nodig heeft, zodat je daar op kunt inspelen en zo een prettige en ontspannen samenwerking ontstaat.

Een sterkere emotionele band tussen paard en eigenaar, doordat je het paard beter leert begrijpen.

Bewustwording: de reading brengt duidelijkheid over wat er speelt tussen paard en eigenaar. Het kan begrip scheppen, de band verdiepen en het gevoel geven dat je op één lijn zit met je paard.

Tijdens een paardenevenement raakte ik met Sarah in gesprek en vertelde ik haar dat ik thuis een paard had staan wat heel erg boos en gefrustreerd was.

In de laatste maanden waren er enorme verbeteringen maar net dat laatste stukje kreeg ik niet weg. Ik ben blij dat ik Sarah heb laten komen want dit laatste stukje had ik zelf nooit gevonden. Paarden willen namelijk maar 1 ding weten en dat is ben ik veilig bij jou! Maar ik was niet eens veilig bij mij zelf laat staan dat hij dat kon zijn.

Sarah heeft mij mijn grootste levensblokkade onder ogen kunnen brengen en mij naar mijn veilige zelf kunnen begeleiden. De chemie tussen mijn paard (hij is inmiddels ook van mij)  en mij is nu fantastisch. Ben blij dat Sarah op mijn pad is gekomen!

Sylvia – Vierhouten

Sarah heeft mijn paard op afstand behandeld. Van een onrustig en rillerig paard, naar ontspanning en rust. Het advies van een zo’n simpel middel als Magnesium was Super!

Dank Sarah, fijn dat het ook op afstand kan. Ik kom weer bij je terug!

Sasja – België

Sarah heeft vier maanden met mijn 2 paarden gewerkt van uit een reading en verschillende healing sessies. Ook gaf zij tussendoor healings op afstand aan mijn paarden en keek met mij mee. Mijn paard Zazou had gescheurde pezen aan zijn achterbeen en liet ter nauwe nood mensen toe daar ze zeer angstig was. Sarah heeft veel kunnen betekenen voor Zazou. Ze heeft aan haar angsten uit het verleden gewerkt waardoor ze de behandeling aan haar achterbeen meer toe ging staan.

Ik ben Sarah zeer dankbaar voor haar ondersteuning in dit proces. Dank Sarah!

Marlou van Huet – Duiven

Ik heb onlangs een reiki behandeling (healing) gekregen van Sarah. Tijdens de sessie voelde ik hoe mijn rug helemaal warm werd. De energie begon weer te stromen. Het was een diepe aangename warmte die precies op de juiste plek zat. Zelfs na de behandeling bleef het gevoel nog prettig nagloeien.

Iduna Hobbema – Arnhem

Ik maak regelmatig gebruik van de diensten en kwaliteiten van Sarah die veel verder gaan dan alleen een healing. Ze werkt aan opruimen wat stagneert, energie weer laten stromen. Dat gaat laagje voor laagje en heeft tijd nodig. Ze voelt daarbij bijvoorbeeld kou, boosheid, vermoeidheid. Ze ziet beelden of hoort een stem. Ik voel soms verdriet of ontroering of niets. Een enkele keer was er een overleden persoon aanwezig waarmee iets geheeld mocht worden. Ik ben blij met de aandacht voor de spirituele kant die ik graag verder wil ontwikkelen.

Antionette – Oosterhout

Ik ben John, 73 jaar oud en woon in Oosterhout.  Ik had bijna 2 jaar lang last van mijn achilles pees. Via een echo onderzoek bleek dat ik een gedeeltelijk gescheurde Achillespees had. De gebruikelijke therapieën hielpen niet.

Toen op een zaterdag Sarah naar mijn groenten tuin kwam kijken, zag zij dat ik nog steeds last had. Toen we zaten bood zij aan mijn AP met reik te behandelen. Ik vond dat prima en in een no-time was ik van mijn klachten af. En nu na een half jaar ben ik nog steeds pijnvrij. Ik ben Sarah erg dankbaar.

John – Oosterhout

Heb je een vraag voor jezelf of je paard?

Neem gerust contact met me op. Ik help je graag.